Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Kalisz, Aleksandra

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 10 z 10
Data wydaniaTytułAutor
2014Inter- a transdyscyplinarność w badaniach nad mediami – recenzjaKalisz, Aleksandra
2015List motywacyjny w perspektywie procesu rekrutacyjnego : autopromocja w przestrzeni "human resources"Kalisz, Aleksandra; Tyc, Ewelina
2018Neo- czy postneo-telewizja? : oblicze polskiej telewizji na przykładzie poradników kulinarnychKalisz, Aleksandra
2019O roli plotki w mediach masowych i nie tylko : ujęcie genologiczneKalisz, Aleksandra
2019Randka - osobliwe zdarzenie komunikacyjne? : nowa jakość "randkowania" w nowych mediachKalisz, Aleksandra
2015Telewizja śniadaniowa gatunkiem ponad narodami?Kalisz, Aleksandra
2022Współczesne paradygmaty badawcze: lingwistyka dyskursu i mediolingwistyka. Projekty, monografie i syntezyKalisz, Aleksandra; Loewe, Iwona; Tyc, Ewelina
2020WstępKalisz, Aleksandra; Tyc, Ewelina
2019WstępBiłas-Pleszak, Ewa; Kalisz, Aleksandra; Tyc, Ewelina
2018WstępKalisz, Aleksandra; Tyc, Ewelina