Przeglądaj wg: Autor Zalewska-Bujak, Małgorzata
Wyświetlanie wyników 1 do 12 z 12
Data wydania | Tytuł | Autor |
2015 | Edukacja w duchu podmiotowości - niektóre obszary deficytów | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2016 | Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2017 | Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre'a Bourdieu i nauczycielskich narracji | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2008 | Obraz i przemiany zawodu nauczyciela w trzecim tysiącleciu | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2017 | Obraz szkolnych relacji komunikacyjnych nauczyciela z uczniami | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2017 | Obszary deficytów twórczych działań nauczycieli dzisiejszej szkoły | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2020 | The Consequences of the Teacher’s Succumbing to Symbolic Violence as Suffered by the Student | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2010 | Udział nauczycieli w przemianach edukacyjnych przełomu XX i XXI stulecia w Polsce | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2022 | W poszukiwaniu nauczycielskiego oporu - na podstawie narracji nauczycieli | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2020 | Współpraca nauczycieli z rodzicami uczniów - przez pryzmat nauczycielskich narracji | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2018 | Wychowanie „do wartości” a współczesna rzeczywistość cywilizacyjna | Zalewska-Bujak, Małgorzata |
2014 | Zarys interakcji komunikacyjnych nauczycieli z uczniami z perspektywy szkolnych doświadczeń studentów pierwszego roku pedagogiki | Zalewska-Bujak, Małgorzata |