Skip navigation

Szukaj


Obecne filtry:
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtry:

Użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania


Wyniki 31-40 z 85.
Znalezione pozycje:
Data wydaniaTytułAutor
2009Use of the Distance Learning Platform of The Faculty of Ethnology and Sciences of Education in Cieszyn (University of Silesia) in teacher trainingSmyrnova-Trybulska, Eugenia
2018Edukacja czytelnicza i kształtowanie kompetencji informacyjno-wyszukiwawczych uczniów szkół podstawowych wspomaganych zajęciami w bibliotece publicznej. Raport z badańZegzuła, Dominika; Smyrnova-Trybulska, Eugenia
2015On networking. The analysis of selected aspectsSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Żebrok, Przemysław
2015Report on the implementation of WP3 "Analyses and evaluation of the ICT level, e-learning and intercultural development in every participating country" in the framework of the IRNet projectSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Doluk, Ewelina; Noskova, Tatiana; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga; Morze, Nataliia; Kommersthe, Piet; Pinto, Paulo; Alonso-Diaz, Laura; Tosina Yuste, Rocio; Gutierrez-Esteban, Prudencia; Capay, Martin; Drlik, Martin; Malach, Josef; Issa, Tomayess; Issa, Theodora; Romanyukha, Maryna
2015Discussion paper on more adequate and effective IT tools : some previous results concerning more adequate and effective ICT tools in the category: tools for making presentationsSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Morze, Nataliia; Makhachashvili, Rusudan; Drlik, Martin; Capay, Martin; Tomanova, Julia; Svec, Peter; Issa, Tomayess; Issa, Theodora; Romanyukha, Maryna; Nakazny, Mykola; Sorokina, Lyudmyla
2016The roadmap of collaboration skills from programmed teaching to e-learningMorze, Nataliia; Makhachashvili, Rusudan; Smyrnova-Trybulska, Eugenia
2015Report on the implementation of WorkPackage 2 "Analyses of legal, ethical, human, technical and social factors of ICT and e-learning development and intercultural competences state in every partner country" in the framework of the IRNet projectSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Szafrańska-Gajdzica, Anna; Doluk, Ewelina; Kommersthe, Piet; Morze, Nataliia; Noskova, Tatiana; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga; Pinto, Paulo; Arias-Masa, Juan; Cubo-Delgado, Sixto; Delicado-Puerto, Gemma; Drlik, Martin; Malach, Josef; Issa, Tomayess; Romanyukha, Maryna
2014Przykłady dobrej praktyki zastosowania platformy kształcenia na odległość WEiNoE UŚ w nauczaniu i uczeniu sięSmyrnova-Trybulska, Eugenia
2009Rozwój myślenia kreatywnego na lekcjach matematyki na podstawie wykorzystania heurystycznych metod nauczania i technologii informacyjnychSmyrnova-Trybulska, Eugenia; Duda, Janina; Kuchejda, Katarzyna
2015Intercultural and digital competence in teacher training from an international perspective: Poland Portugal, Slovakia, Spain and RussiaGutierrez-Esteban, Prudencia; Alonso-Diaz, Laura; Smyrnova-Trybulska, Eugenia; Capay, Martin; Ogrodzka-Mazur, Ewa; Goncalves Pinto, Paulo Jorge; Noskova, Tatiana; Gajdzica, Anna; Pavlova, Tatiana; Yakovleva, Olga