Skip navigation

Przeglądaj wg: Autor Rodek, Violetta

Przejdź do: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:  
Wyświetlanie wyników 1 do 12 z 12
Data wydaniaTytułAutor
2010“Auto-Education” as Understood by Students of Pedagogy and their Individual Auto-Educational GoalsRodek, Violetta
2003Cele kształcenia w dydaktyce Drugiej Rzeczypospolitej i ich odbicie w niektórych programach nauczania dla szkoły ogólnokształcącej w latach 1920-1922Rodek, Violetta
2015Cultivating regional traditions in preschool and early school educationCabała, Agata; Rodek, Violetta
2003Iwona Wendreńska, “Dydaktyka ogólna jako przedmiot kształcenia nauczycieli w Drugiej Rzeczypospolitej (1918 -1939)”, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2003, ss. 171 [recenzja]Rodek, Violetta
2019Learning and its Effectiveness in Students’ Self-reflectionRodek, Violetta
2020Poczucie własnej skuteczności jako czynnik różnicujący samodzielne uczenie się studentówRodek, Violetta
2015Sense of the Meaning of Life among Students Demonstrating Different Self-Education Activity LevelsRodek, Violetta
2014Stan i uwarunkowania autoedukacji studentówRodek, Violetta
1998System wartości nauczycieli studiujących zaocznieRodek, Violetta
2011The Role of a Higher Education Institution in Enhancing Students’ Auto-educational ActivityRodek, Violetta
2017W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej : aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w przestrzeni edukacji formalnejCabała, Agata; Rodek, Violetta
2012Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentówRodek, Violetta