Przeglądaj wg: Autor Rodek, Violetta
Wyświetlanie wyników 1 do 12 z 12
Data wydania | Tytuł | Autor |
2010 | “Auto-Education” as Understood by Students of Pedagogy and their Individual Auto-Educational Goals | Rodek, Violetta |
2003 | Cele kształcenia w dydaktyce Drugiej Rzeczypospolitej i ich odbicie w niektórych programach nauczania dla szkoły ogólnokształcącej w latach 1920-1922 | Rodek, Violetta |
2015 | Cultivating regional traditions in preschool and early school education | Cabała, Agata; Rodek, Violetta |
2003 | Iwona Wendreńska, “Dydaktyka ogólna jako przedmiot kształcenia nauczycieli w Drugiej Rzeczypospolitej (1918 -1939)”, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2003, ss. 171 [recenzja] | Rodek, Violetta |
2019 | Learning and its Effectiveness in Students’ Self-reflection | Rodek, Violetta |
2020 | Poczucie własnej skuteczności jako czynnik różnicujący samodzielne uczenie się studentów | Rodek, Violetta |
2015 | Sense of the Meaning of Life among Students Demonstrating Different Self-Education Activity Levels | Rodek, Violetta |
2014 | Stan i uwarunkowania autoedukacji studentów | Rodek, Violetta |
1998 | System wartości nauczycieli studiujących zaocznie | Rodek, Violetta |
2011 | The Role of a Higher Education Institution in Enhancing Students’ Auto-educational Activity | Rodek, Violetta |
2017 | W poszukiwaniu modeli edukacji kulturowej : aktywność nauczycieli i jej uwarunkowania w przestrzeni edukacji formalnej | Cabała, Agata; Rodek, Violetta |
2012 | Warunki tworzone w uniwersytecie do autoedukacji studentów | Rodek, Violetta |