Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Przeglądaj wg: Autor Węsierska, Katarzyna
Przejdź do:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
lub wpisz kilka pierwszych liter:
Sortowanie wg:
tytuł
data wydania
data zamieszczenia
Sortuj:
rosnąco
malejąco
Wyniki/Stronę
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorzy/Opis:
Całość
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Wyświetlanie wyników 2 do 21 z 21
< wstecz
Data wydania
Tytuł
Autor
2009
Efektywność działań profilaktyczno-terapeutycznych logopedów w środowisku życia dzieci w wieku przedszkolnym
Węsierska, Katarzyna
2015
Evidence-Based Practice in stuttering : views from American and Polish clinical perspectives
Langdon, Henriette W.
;
Tsai, Pei-Tzu
;
Węsierska, Katarzyna
2016
Giełkot - zagadnienie wciąż słabo znane : głos po lekturze książki Yvonne Van Zaalen i Isabelli Reichel "Cluttering. Current Views on Its Nature, Diagnosis, and Treatment" (Bloomington, 2015, 294 s.) [recenzja]
Węsierska, Katarzyna
2021
Grupowe wsparcie dla jąkających się dzieci i ich rodziców
Boroń, Aleksandra
;
Michta, Izabela
;
Sakwerda-Grzesiak, Agata
;
Węsierska, Katarzyna
2019
Mobbing szkolny wśród uczniów z zaburzeniami w komunikowaniu się - percepcja zjawiska i potencjalne kierunki działań
Fatyga, Agnieszka
;
Kilian, Katarzyna
;
Węsierska, Katarzyna
2021
Poradnictwo logopedyczne dla osób jąkających się i ich rodzin
Ficek, Ewa
;
Jeziorczak, Barbara
;
Węsierska, Katarzyna
2013
Profilaktyka i wczesna interwencja w jąkaniu u małych dzieci
Węsierska, Katarzyna
;
Jeziorczak, Barbara
;
Chrostek, Anna
2012
Profilaktyka logopedyczna w ujęciu systemowym
Węsierska, Katarzyna
2020
Sukces w terapii jąkania - czym jest i jak go osiągnąć - opinie „podwójnych ekspertów”
Blanchet, Paul
;
Boroń, Aleksandra
;
Chmielewski, Grzegorz
;
Everard, Rachel
;
Gładosz, Zdzisław
;
Haase, Tobias
;
Jankowska-Szafarska, Lucyna
;
Ravid, Benny
;
St. Louis, Kenneth O.
;
Węsierska, Katarzyna
2015
Sytuacja dziecka jąkającego się w przedszkolu i w szkole
Moćko, Natalia
;
Węsierska, Katarzyna
2020
Uwarunkowania skuteczności terapii utrwalonego jąkania w opiniach logopedów i studentów logopedii
Piekacz, Paulina
;
Węsierska, Katarzyna
;
Węsierska, Marta
2020
Wczesna interwencja w jąkaniu na świecie w świetle wyników międzynarodowego sondażu diagnostycznego
Boroń, Aleksandra
;
Węsierska, Katarzyna
;
Agius, Joseph
2017
Wczesna interwencja w jąkaniu wczesnodziecięcym w Polsce w opiniach logopedów i rodziców dzieci jąkających się
Węsierska, Katarzyna
;
Laszczyńska, Agata
;
Pakura, Monika
2022
Wsparcie dziecka jąkającego się w środowisku edukacyjnym
Węsierska, Katarzyna
;
Krawczyk, Aleksandra
2015
Współwystępowanie zaburzeń płynności mowy i wad wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym
Węsierska, Katarzyna
2012
Wstęp
Węsierska, Katarzyna
2013
Wstęp
Węsierska, Katarzyna
2020
Wstęp
Węsierska, Katarzyna
;
Witkowski, Mikołaj
2009
Zaangażowanie rodziców/opiekunów w terapię dziecka z opóźnionym rozwojem mowy istotnym warunkiem skutecznej terapii logopedycznej
Michalak-Widera, Iwona
;
Węsierska, Katarzyna
2013
Zastosowanie "Lidcombe Program" w terapii jąkającego się dziecka w wieku przedszkolnym
Węsierska, Katarzyna